امنیت و آرامش در آذربایجان غربی بی‌نظیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی گفت: امنیت و آرامش در آذربایجان غربی که در سایه اخوت و برادری مذاهب و ادیان محقق شده، بی‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی» امروز(14اسفند) در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم آذربایجان‌غربی که با حضور «حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی» برگزار شد، گفت: مراکز علمی و حوزوی موفق همراه با نخبگان در استان، نماد همکاری، اخوت و برادری بین مذاهب و ادیان مختلف بوده و امنیت و آرامش حاکم در استان ما بی‌نظیر است.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه افزود: فعالان فرهنگی با تلاشی بی وقفه اجازه بروز هیچکونه مشکلی در رابطه با اختلاق اقوام و ادیان را نداده اند و مردم نیز برادرانه در صلح و صفا با یکدیگر زندگی می کنند.

 

وی اضافه کرد: ما در آرامش کامل به سر می‌بریم و انتظار داریم مسوولان کشوری توجه ویژه به آذربایجان غربی درجهت پیشرفت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه داشته باشند.

 

این مسئول با بیان اینکه ما در استان رنگین کمانی از اقوام و ادیان را داریم که نماد صلح در کشور است، تصریح کرد: ما در استان خود باید بیش از دیگر استان ها در زمینه های فرهنگی هزینه کنیم، چرا که هم مرز بودن با سه کشور همسایه زمینه نفود تهاجم فرهنگی را به سادگی فراهم می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور « حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی» در قوه قضاییه مایه خیر و برکت  است که باعث شده است امد مردم در دلهایشان سبز بماند.

کد خبر 1033994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha