مسابقات کشوری مشکات اردیبهشت سال ۱۴۰۰ برگزار می شود

حجت الاسلام محمدی با اعلام خبر افتتاح و راه اندازی دفتر مسابقات قرآنی مشکات در مهرشهر کرج گفت: مسابقات کشوری مشکات اردیبهشت سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام مجتبی محمدی» طی آئین افتتاحیه دبیرخانه مسابقات کشوری مشکات که پنجشنبه ۱۴ اسفند در مهرشهر کرج برگزار شد گفت: مسابقات کشوری مشکات اردیبهشت ۱۴۰۰ با محوریت برادران و خواهران برگزار می شود. 

 

مدیرعامل مسابقات قرآنی مشکات افزود: طی سال جاری با توجه به شرایط کرونا مسابقات قرآنی مشکات بین استان البرز و تهران با رعایت نکات بهداشتی و دیگر مقررات معین شده ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد. 

 

به گفته حجت الاسلام محمدی، ضروری است در شرایط شیوع بیماری کرونا بیش از گذشته نسبت به ترویج و تبیین معارف قرآنی و توجه به کلام خدا در میان نسل نوجوان و جوان برنامه ریزی لازم انجام شود.

 

وی با اشاره به اعطاء هدایای متعدد و ارزشمند بیان کرد: برجسته ترین اساتید قرآنی در این دوره از مسابقات قرآنی ویژه برادران و خواهران بالای ۱۶ سال و پایین ۱۶ سال در سال ۱۴۰۰ در قالب موسسه مشکات حضور خواهند یافت.

 

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: انتظار می رود در این دوره از مسابقات قرآنی که در سال آتی برگزار می شود شاهد حضور بیش از ۱۰ هزار شرکت کننده قرآنی در سطح کشور باشیم.

 

مدیرعامل مسابقات قرآنی مشکلات خاطرنشان کرد: راه اندازی دبیرخانه مشکات در مهرشهر کرج زمینه ارتباط منسجم، متداوم و مستحکم با داوطلبان و اساتید قرآنی به منظور گسترش و ترویج توجه به آیات قرآن کریم را فراهم می سازد. 

 

گفتنی است در جریان برپایی مسابقات قرآنی مشکات در سال ۹۸ بیش از ۷ هزار نفر علاقمند قرآنی در کوهسار گرد هم آمدند و در این مسابقات شرکت کردند. 

 

 

کد خبر 1034016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha