مجریان انتخابات نیاز به پالایش دارند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان گفت: مجریان نیاز به پالایش دارند و بعضی ها ۲۰ تا ۳۰ سال مجری هستند و این افرادی که سنی از آن ها گذشته است و بالای ۶۵ سال هستند را به کار نگیریم و نیروهای جوان تر را سرکار بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام علی توکلی پنجشنبه (14 اسفند) در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه این آغاز نشانگر برگزاری یک انتخابات خوب است، گفت: شکوه و عظمت انتخابات را مردم رقم می زنند و ما مجریان و ناظرین فقط بستر حضور پررنگ، با نشاط، پرشور، معنادار و مقتدرانه ای که نتیجه بسیار خوبی برای کشور و انقلاب دارد را فراهم می کنیم لذا برای اینکه بتوانیم این بستر را به خوبی فراهم کنیم، نیازمند به حسن ظن به یکدیگر هستیم.

 

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان بیان کرد: اگر ناظر و مجری و هیئت نظارت و اجرایی هر کدام با حسن ظن به یکدیگر کارهای خود را انجام دهند، قطعاً سلامت انتخابات تضمین شده است اما با توجه به ساختاری که در کشور ما هست اگر پای یکی از آن ها در گوشه ای بلغزد در سرنوشت انتخابات اثری نخواهد داشت.

 

 

وی افزود: در انتخابات درباره تخلفات ناظرین حساس هستیم و سابقه داشته در انتخابات قبلی ناظر تخلف مرتکب شده و روز برگزاری انتخابات او را عزل کردیم و با افرادی که تخلفی را انجام دادند، برخورد کردیم.

 

 

حجت الاسلام توکلی اظهار کرد: فرمانداران هم این همکاری را داشته باشند و اگر ناظر و یا مجری تخلفی مرتکب شد با مستندات به ما اعلام کنند و ناظرینی که در گذشته عزل شدند دیگر نباید برای این دوره به کار گرفته شوند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار این است فرمانداران به این نکته توجه کنند که باید بی طرف باشند و کاری نداشته باشند که چه کسی رأی می آورد.

 

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان گفت: مجریان نیاز به پالایش دارند و بعضی ها 20 تا 30 سال مجری هستند و این افرادی که سنی از آن ها گذشته است و بالای 65 سال هستند را به کار نگیریم و نیروهای جوان تر را سرکار بیاوریم.

 

 

وی با بیان اینکه مشکلی که در شهرستان قابل حل است اجازه ندهید و نگذارید به مرکز استان کشیده شود، در ادامه بیان کرد: فرمانداران در مسائلی از جمله خودرو، غذا و دیگر امکاناتی که برای تضمین توان جسمی ناظر و مجری لازم است، همکاری کنند و همچنین هیئت مجریان صندوق های رأی، به خصوص آن هایی که سیار هستند بدون ناظر حرکت نکنند.

کد خبر 1034069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha