آموزه های قرآنی در جامعه نهادینه شود

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت نهادینه سازی آموزه های قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(14 اسفند) در جلسه شورای توسعه قرآن که در دفتر امام جمعه ازنا برگزار شد، اظهار داشت: فعالان قرآنی و تربیت ‌شدگان مکتب قرآن، نقش مهمی در توسعه ارزش‌های اسلامی در جامعه دارند.

 

امام جمعه ازنا در ادامه خاطرنشان کرد: باید با تمسک به قرآن، آموزه‌های دینی را به مردم و مخاطبان منتقل کنند.

 

وی با بیان اینکه قرآن سرلوحه و زیربنای همه فعالیت‌ها است، افزود: همه مسلمانان نسبت به قرآن احساس نیاز می‌کنند و از این رو باید قرآن را در همه شئونات جامعه عملیاتی و تبیین کرد.

 

حجت الاسلام سپهوند شهرستان ازنا را یکی از مناطق پرظرفیت در بخش قرآنی بیان کرد و یادآور شد: در این شهرستان ذخایر و بسترهای زیادی جهت ترویج و آموزش مهیاست که به نظر می‌رسد باید در این بخش تلاش و کوشش بیشتری کرد.

 

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید که توسط ادارات مربوطه و اعضای شورا بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی گردآوری و برنامه ریزی جهت تداوم محافل انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان برجسته، انجام شود.

 

همچنین مقرر شد در جلسات بعدی از تمام ظرفیت های قرآنی شهرستان، با حضور کارشناسان و فعالان این حوزه، دعوت و از پیشنهادات آنها استفاده گردد.

 

 

 

کد خبر 1034070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha