۱۰۰ اصله نهال در مصلی انزلی کاشته شد

ناصری از کاشت ۱۰۰ اصله نهال صنوبر و کاج در اولین روز از هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در محوطه مصلی نماز جمعه انزلی خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «مهرزاد ناصری» امروز (جمعه، 15 اسفند ) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: همچنین امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی 100 اصله نهال در یک مجموعه فروشگاهی در روستای طالب آباد انزلی نیز غرس خواهد شد.

 

رییس اداره منابع طبیعی انزلی اظهار داشت: هفت هزار اصله نهال از نوع صنوبر و سوزنی برگها نیز در هفته منابع طبیعی به منظور اشاعه فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی در این شهرستان به صورت رایگان در هفته منابع طبیعی بین مردم توزیع می شود.

 

وی افزود: حدود 200 اصله نهال سوزنی برگ نیز در مجتمع گردشگری جهانگردی انزلی به منظور حفاظت از سرمایه های ملی کاشته خواهد شد.   

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیتهایی اداره منابع طبیعی انزلی در رفع تصرف از اراضی ملی در سال جاری متذکر شد: در راستای احکام صادره از دادگاه برای رفع تصرف 145 هزار و 598 مترمربع، 23 هزار و 560 متر مربع توسط ماموران منابع طبیعی بصورت آنی رفع تصرف شده است.

 

ناصری با بیان اینکه در سال 99، 17 هزار متر مربع چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این کشفیات 356 میلیون و 520 هزار ریال بوده است.

کد خبر 1034202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha