شهدا آزادگی را به جهان اسلام می آموزند

حجت الاسلام شکری، با اشاره به اینکه شهدا آزادگی را به جهان اسلام می آموزند، گفت: مزار شهدا باید محل زیارت انسان های آزاده باشد، تا آزادگان راه آزادگی را از شهدا بیاموزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «یوسفعلی شکری»، امروز(15 اسفند) در سفر به استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از دستورهای رهبر معظم انقلاب حفظ منزلت گلزار شهدا و شهدا است.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: مزار شهدا باید جایگاهی باشد که مورد تجلیل و تکریم همه انسان هایی قرار گیرد که می خواهند از آنها الگو بگیرند، مزار شهدا باید جایگاهی باشد که همگان مسیر رشد و تعالی خود را در استمرار راه شهدا ببینند.

 

وی عنوان داشت: مزار شهدا باید محل زیارت انسان های آزاده باشد، تا آزادگان راه آزادگی را از شهدا بیاموزند.

 

حجت الاسلام شکری با اشاره به اجرای برنامه ها برای ارتقاء معنویت و بروز رسانی در تراز شهدا، گفت: شهدا آزادگی را به جهان اسلام می آموزند و خانواده شهدا پاسدار این راه و اولین سنگربان دفاع از حریم شهدا هستند.

 

وی خانواده شهدا را نمونه صبر و استقامت عنوان کرد و گفت: باید از خانواده شهدا درس صبر و بردباری و راه وفاداری را بیاموزیم.

 

مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان با اشاره به برگزاری کنگره 17 هزار شهیده، جانباز و آزاده کشور در 19 اسفند ماه که در هفته شهدا برگزار خواهد شد، گفت: در استان لرستان نیز در راستای این کنگره ملی و کنگره 6 هزار و 300 شهید گلگون کفن استان لرستان (فردا16 اسفند) یادواره شهدا و جانبازان زن استان برگزار می شود.

 

کد خبر 1034268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha