حمایت از گردشگری پاک مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل بر حمایت از گردشگری پاک مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در سال جاری بر حمایت از گردشگری سالم تاکید کرد و گفت: انسان ذاتا دوست دار طبیعت است و گردشگری پاک و سالم مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی در آموزه های دینی هم تاکید شده و باید ترویج شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل بر فرهنگ سازی گردشگری فاخر تاکید کرد و گفت:  البته در جاهایی که خلاف مشهود است در برابر هنجارشکنی ها باید برخورد انتظامی هم صورت گیرد اما بسته شدن گردشگری به بهانه جلوگیری از هنجارشکنی ها صحیح نیست و باید در خصوص گردشگری فاخر و سالم  فرهنگ سازی صورت پذیرد.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش بر جایگاه شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی به منزله قانون و لازم الاجرا است و  دستگاه های اجرایی باید نسبت به اجرای دقیق این مصوبات و پاسخگویی به خواسته های این شورا اهتمام ورزیده و نتایج را به دبیرخانه شورا ارائه دهند.

 

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه از دستگاه های عضو خواست تمام مصوبات شورا در دهه ۹۰ را استخراج کنند و مصوباتی که تاکنون عملیاتی نشده برای بحث و بررسی در نخستین جلسه شورا در سال جدید به دبیرخانه شورا تحویل دهند./

کد خبر 1034385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha