راه اندازی اتاق فکر گردشگری اخلاق محور در آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: در راستای توسعه گردشگری سالم، اتاق فکر و هیئت های اندیشه ورز گردشگری اخلاق محور در این شهرستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در سال جاری گفت: گردشگری به عنوان بزرگترین صنعت سودآور پس از نفت و خودروسازی در دنیاست و شاخص ‌ترین و پاک ‌ترین صنعتی است که می‌تواند به اشتغال و توسعه پایدار در شهرستان آران و بیدگل کمک کند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: گردشگری سالم در اقتصاد و تحرک اجتماعی و اقتصادی نقش بسزایی دارد لذا حمایت از گردشگری سالم مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی می تواند به توسعه همه حانبه شهرستان کمک کند.

 

بایبوردی بر تقویت زیرساخت ها و فرهنگ سازی گردشگری سالم در شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: در راستای توسعه گردشگری سالم، اتاق فکر و هیئت های اندیشه ورز گردشگری اخلاق محور در این شهرستان راه اندازی شده است که نمایندگانی از ائمه جماعات، ایثارگران، رؤسای ادارات و تشکل های مردم نهاد عضو این کارگروه هستند و فعالیت های حوزه گردشگری را برنامه ریزی، رصد و مدیریت می کنند.

 

وی خانواده، مدرسه ، دانشگاه و روحانیت را چهار رکن در تربیت نسل پاک دانست و افزود: خانواده اصلی ترین رکن تربیت فرزند است و سایر ارکان هم در کنار خانواده در تربیت نسل ها نقش دارند.

 

در پایان این نشست از فرماندار شهرستان آران و بیدگل و شهردار این شهر با اهدا لوح سپاس مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان اصفهان بخاطر تلاش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نصب المان های شهدا تقدیر شد.

 

آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در سال جاری با حضور امام جمعه، فرماندار، رؤسای ادارات و اعضای شورا در سالن اجتماعات الزهرا(س) ستاد نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد./

کد خبر 1034397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha