۳۰ کانون فرهنگی هنری برتر استان کرمان در طرح ملی ایران قوی تجلیل شدند

مدیران مسئول ۳۰ کانون فرهنگی هنری مسجد از استان کرمان که بیشترین امتیاز را در طرح ملی ایران قوی کسب کردند، تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی در آیین بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که به صورت مشترک توسط ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان های کرمان و خراسان رضوی در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار سردار دلها برگزار شد؛ کانون های مساجد را نهالی دانست که سر سفره انقلاب تغذی کرده است.

 

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان اظهار کرد: در خصوص نهادهای شکل گرفته در انقلاب اسلامی؛ ضمن حفظ این نهادها و نمادها تکلیفی دوچندان بر دوش ما قرار دارد و  هر چه که جلوتر می رویم این نمادها را باید به اقتضای روز ترجمه فرهنگی کرد.

 

وی با بیان اینکه با وجود همه جرح و تعدیل ها 40 سال را پشت سر گذاشتیم و {حالا} علاوه بر پختگی؛ روز آمدی و کارآمدی هم باید پیگیری شود؛ خاطرنشان کرد: نمی شود با زبان انسان های جهان قدیم با مردمان روزگار جدید سخن گفت .

 

حجت الاسلام گرجی ادامه داد: گام  دوم انقلاب حرکت عظیم دوباره ای با شناخت زمان می طلبد و باید در کانون های مساجد با ایمان راسخ به این بیانیه حرکتی نو به تناسب تقاضا و ساختار روانی جامعه ایجاد کنیم.

 

 

وی طرح های ملی «فهما» و «ایران قوی» را ترجمه فرهنگی کانون های مساجد به تناسب زمان کنونی دانست.

 

 

 

این مراسم با سخنرانی مدیرکل امور استان های ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون هیا فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی و روایت گری سردارمحمدرضا حسنی سعدی پیرامون شهید سلیمانی همراه بود.

 

 

30 کانون فرهنگی هنری مسجد از استان کرمان که بیشترین امتیاز را در طرح ملی ایران قوی کسب کردند و گروه سرود موعود از کانون فرهنگی هنری انگیزه از خراسان به عنوان نفر اول دومین جشنواره ملی سرود سردار آسمانی در این مراسم تجلیل شدند.

 

 

رونمایی از کتاب«هزار و دوازدهمین نفر» مشتمل بر خاطرات سردارمحمدرضا حسنی سعدی از شهید سلیمانی نیز در این مراسم انجام شد.

کد خبر 1034408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha