فارس در شمار برترین های طرح «پازل همدلی» در کشور قرار گرفت

کشفی نژاد گفت: با مشارکت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی استان فارسی ها، استان فارس در میان ۱۰ استان برتر اجرای طرح «پازل همدلی» قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (شنبه 16 اسفند) در مراسم ویدئو کنفرانس کشوری جهت تقدیر از استان های موفق و برتر در اجرای طرح «پازل همدلی» گفت: با مشارکت 2 میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی استان فارسی ها در این طرح، استان فارس در میان ۱۰ استان برتر اجرای طرح «پازل همدلی» قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: در این طرح با مشارکت های مردمی بسته های لوازم التحریر در فارس برای ۹۰۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی به صورت پک آموزشی تهیه شد.

وی اضافه کرد: «پازل همدلی» که از 18 مهر آغاز شد و تا 10 آبان 99 ادامه یافت منجر به مشارکت ۶۰ میلیارد ریالی در مجموع مشارکت و خرید ۶۰۰ هزار قطعه و۶۰ هزار کوله پشتی همراه با لوازم التحریر شد.

کشفی نژاد با تشکر از مشارکت مردم خیر استان در این طرح بیان کرد:  بهزیستی فارس آماده جلب هر نوع مشارکت سازمان یافته برای یاری رساندن به اقشار نیازمند است تا با منش امیرمومنان  علی (ع) در حمایت آبرومندانه از قشر نیازمند اقدام کند.

خاطر نشان می شود این مراسم ویدئو کنفرانس کشوری با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

کد خبر 1034433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha