مسافران برای اسکان در ماسال حتما باید تست منفی کرونا داشته باشند

پورحضرت گفت: کلیه مسافرانی که وارد شهرستان می‌شوند باید قبل از اقامت در هتل، اقامت‌گاه‌های بومگردی و خانه کاشانه‌ها تست پی‌سی‌آر منفی خود را به صاحب آن اقامتگاه تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» پیش از ظهر امروز(شنبه، 16اسفند) در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی اظهار کرد: بر همگان واجب شرعی است در حفاظت و حراست اموال عمومی و منابع طبیعی کوشا باشند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه اقدام بسیار ناپسندانه  قطع درختان ییلاق که در روزهای اخیر در شهرستان اتفاق افتاد جای تاسف دارد افزود: از دستگاه قضا، نیروی انتطامی، اطلاعات و سپاه درخواست می‌شود تا با خاطیان این موضوع برخورد جدی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شود و انتظار می‌رود اداره صمت و اتاق اصناف از بازار بازارسی‌های بیشتری انجام دهند گفت: شهرداری‌ها حتما در روزهای پایانی سال بازارهای محلی دام را در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی پایش کنند.

 

پورحضرت با اشاره به وضعیت آبی کرونایی شهرستان ماسال تصریح کرد: سه هفته این وضعیت پایدار است که از مردم شریف به دلیل همراهی‌هایشان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر می‌شود.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه حتی یک بیمار با تست پی سی آر مثبت برای ما خطرناک است خاطرنشان کرد: یک بیمار درگیر کرونا، 12 تا 15 نفر را می‌تواند آلوده به این ویروس کند.

 

وی با بیان اینکه باید پروتکل‌های بهداشتی را در هر زمان و مکانی رعایت کنیم اظهار کرد: در رعایت پروتکل‌ها طرح جامع محدودیت‌ها در دستور کار قرار گیرد و بازرسی‌ها و پایش‌ها مستمر باشد.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه برای عید نوروز تا کنون محدودیت قانونی برای ورود مسافران و گردشگران ابلاغ نشده است افزود: بنا به مصوبه شهرستان ستاد کرونا، کلیه مسافرانی که وارد شهرستان می‌شوند باید قبل از اقامت در هتل، اقامت‌گاه‌های بومگردی و خانه کاشانه‌ها تست پی‌سی‌آر منفی خود را به صاحب آن اقامتگاه تحویل دهند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه رییس میراث فرهنگی باید به صورت رسمی این مصوبه را به کلیه اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و ... ابلاغ کند گفت: هر واحدی که این مصوبه را اجرا نکند باید با وی برخورد قانونی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: اقدامات اجرایی مربوط به انتخابات شوراها آغاز شده و کلیه افرادی که برای ثبت‌نام می‌آیند باید حتما برگه عدم سوءپیشنیه با خود همراه داشته باشند.

 

پورحضرت با بیان اینکه فرمانداری به عنوان یک دستگاه اجرایی، قانون انتخابات را در سطح شهرستان جاری و ساری می‌کند خاطرنشان کرد: باید با تزریق امیدآفرینی به جامعه، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم زیرا از هم اکنون معاندین نظام و انقلاب در حال برنامه‌ریزی هستند و ما باید به عنوان متولیان دولت و حاکمیت جمهوری اسلامی آن هوشیاری لازم را داشته باشیم.

 

فرماندار ماسال اظهار کرد: طرح تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، پاسخگویی به ارباب رجوع با گشاده رویی، حضور میدانی مدیران در مناطق روستایی و شهری و ارائه خدمات به مردم مورد توجه مسئولان باشد.

 

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی باید انتخابات را در صحت کامل برگزار کند خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت‌های انسانی و ماشینی ادارات باید در اختیار بخشداران و فرمانداری برای برگزاری انتخابات باشد.

 

 

کد خبر 1034459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha