برگزاری۳ نوبت رزمایش کمک های مومنانه

سرلک، گفت: در سه نوبت رزمایش کمک های مومنانه در کانون فاتح برگزار شد.

یاسر سرلک مسئول کانون فاتح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، از پویایی این کانون و اجرای موفق طرح رویداد ایران قوی خبر داد و گفت: کانون فاتح در یک منطقه نظامی واقع شده است، و طرح رویداد ایران قوی با جدیت دنبال شد.

 

وی با اشاره به تشکیل رواق های نور ،همدلی و کتاب  در کانون فاتح ،خاطر نشان کرد:  در سه نوبت رزمایش کمک های مومنانه اجرا و بسته های معیشتی، بین نیازمندان آسیب‌دیدگان و قشر ضعیف توزیع ، با قرارگاه منطقه  توزیع شد.

 

سرلک افزود: در همایشی که توسط کارکنان برگزار شد ،مبلغی جمع‌آوری و بین نیازمندان تقسیم و به علاوه در یک جشن گلریزان برای درمان یک جوان سرطانی تا کنون جمعا ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری  و با پول جمع شده تاکنون هشت نوبت داروی این جوان بیمار تامین شده است.

 

مسئول کانون فاتح با اشاره به فعالیت های این کانون در رواق همدلی در راستای تکریم ایثارگران و شهدا  تصریح کرد: امسال در ۵ نوبت  از خانواده شهدا و ایثارگران سزکشی صورت گرفته که دو نوبت آن در دهه فجر بود و همچنین برای معرفی شهدا عکس آنها به همراه خصوصیات اخلاقی شهدادر مسیر پادگان نصب شده است.

 

وی در پایان با معرفی فعالیت های رواق های دیگر کانون گفت: در رواق کتاب ، کتابخانه کانون فعالیت چشمگیری دارد و در رواق نور کلاس های اخلاق، احکام، آموزش قرآن و نهج البلاغه به صورت هفتگی دایر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی هم فعالیت های فرهنگی و دینی مربوط به کانون انجام می شود .

کد خبر 1034485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha