کار مسجدی برگرفته از غیرت دینی است/ بازدید از کانون های مساجد به مناسبت ۱۸ اسفند

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر بازدید از کانون های مساجد البرز به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کار مسجدی برگرفته از غیرت دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست هفتگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که شنبه ۱۶ اسفند برگزار شد گفت: سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با تأمل به فعالیت ۳۹۲ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان البرز گرامی داشته می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: فعالیت نیروهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان البرز با هدف بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و معرفت افزایی دینی و الهی است؛ متناسب با اخلاص نیروهای کانون های فرهنگی هنری مساجد، می توان گفت کار در فضای مسجد برگرفته از غیرت دینی است.

 

دغدغه کار دینی و اثرگذار انگیزه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد است

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در احیاء مسجد تراز اسلامی بیان کرد: سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصتی است تا نسبت به فعالیت ها و برنامه های فرهنگی هنری با رویکرد مسجد نگاه ویژه ای شود.

 

وی ادامه داد: تحقق مسجد تراز اسلامی به واسطه فعالیت پرشور و همه جانبه نیروهای مخلص و مومنی است که با باور به پشتوانه الهی به عرصه کار و فعالیت فرهنگی روی آورده اند و دغدغه دینی دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز اظهار کرد: متناسب با فعالیت نیروهای کانونی، نیروها و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز نیز با باور به اهمیت کار برای مسجد و غیرت دینی خود را متعهد و ملتزم به تحقق برنامه های پویا و منسجم در جریان تحقق مسجد تراز اسلامی می دانند.

 

 

کد خبر 1034501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha