شمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۶۸ هزار و ۵۶۲ نفر رسید

کوشکی، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۸ هزار و ۳۶۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده و هزار و ۳۵۱ نفر نیز جان باختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مریم کوشکی»، امروز(16اسفند)، با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا 14 اسفند ماه  در مجموع۲۲7 هزار و 432 نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه پاسخ ۲۲6 هزار و 482 نمونه از سوی آزمایشگاه ها اعلام شده است، افزود: تاکنون ۶۸ هزار و 562نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند.

 

وی ادامه داد: تاکنون نیز یک هزار و ۳۵۱ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان لرستان جان خود را از دست داده‌اند.

 

کوشکی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مهم ترین راه پیشگیری از بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیر ضروری، مسافرت های بین شهری و حذف تجمعات خطر آفرین باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: آمار موارد بستری مثبت و مشکوک کرونا در استان نیز به۱78 نفر رسیده است.

 

وی در پایان یادآور شد: شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، پلدختر، دلفان و سلسله، دورود و ازنا در وضعیت زرد و رومشکان و چگنی در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند.

کد خبر 1034512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha