ساخت ۲۱۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان های آزادشهر و رامیان

احمدی گفت: ۲۱۰ واحد مسکن محرومین با اعتبار ۱۳ مبلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان های آزادشهر و رامیان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مرتضی احمدی» امروز (شنبه 16 اسفند) با بیان اینکه 105 واحد در 30 روستای آزادشهر و 105 واحد در 33 روستای رامیان برای محرومان در دست احداث است، گفت: تمامی واجدین شرایط این طرح بعد از شناسایی، صدور پروانه، طراحی و نظارت رایگان جهت دریافت 40 میلیون تومان تسهیلات و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض به بانکها معرفی شدند.

 

مدیر بنیاد مسکن آزادشهر و رامیان افزود: تا کنون تمامی این واحدها پی کنی، اجرای فونداسیون و اجرای سقف شده و 194 واحد دیوار چینی انجام شده است.

 

وی ادامه داد: این طرح با پیشرفت فیزیکی 87 درصد در حال اجرا است که امیدواریم با همت متقاضیان و تلاش همکاران بنیاد این طرح در فروردین ماه 1400 به اتمام برسد و متقاضیان این طرح از این خدمت نظام و بنیاد بهره مند شوند.

 

احمدی افزود: تا کنون 4 میلیارد و 320 میلیون تومان کمک بلاعوض به واجدین شرایط این طرح پرداخت شده است.

 

وی در پایان ابراز داشت: در سال 99 عملیات احداث 900 واحد مسکونی در شهرستان های آزادشهر و رامیان با اعتبار 45 میلیارد تومان در قالب طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در حال انجام است.

کد خبر 1034530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha