نهادینه سازی امر به معروف ونهی از منکر بستر مقابله با آسیب های اجتماعی است

کریمی والا با اشاره به اهمیت بهره گیری از بستر هنر متعالی در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه، گفت: نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر بستر مقابله با آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فریدون کریمی والا» امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شهید محمد کشوری در خرم آباد، اظهار داشت: هنر متعالی ابزاری موثر در راستای نهادینه سازی ارزش های اسلامی و اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

 

مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: باید با برنامه ریزی مناسب از قالب و شکل هنر به عنوان قالبی موثر برای نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر بهره گیریم.

 

وی افزود:  نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر بستر مقابله با آسیب های اجتماعی، سلامت خانواده و کم کردن ورودی زندان ها خواهد شد.

 

کریمی والا با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری شهید محمد کشوری، اظهار داشت: این جشنواره با موضوع محوری امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

 

 در مراسم اختتامیه جشنواره شهید کشوری که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهید کشوری و برگزیدگان این جشنواره برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.

 

همچنین در این مراسم اشعار برگزیده این جشنواره توسط شاعران قرائت شد.

 

کد خبر 1034623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha