اجازه ورود خودروهای غیربومی به خوزستان داده نمی‌شود

جهانگیری با اشاره به اینکه محدودیت شدید ترافیکی در ورودی اندیمشک اجرا شده است گفت: اجازه ورود خودروهای غیربومی به خوزستان داده نمی‌شود و به همین دلیل از مردم می‌خواهیم به اندیمشک و استان خوزستان سفر نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (شنبه ۱۶ اسفند) در حاشیه بازدید از روند محدودیت ایجاد شده در ورودی و خروجی اندیمشک در محل پلیس‌راه اندیمشک - خرم‌آباد اظهار کرد: ورود تمام خودروهای غیربومی به اندیمشک ممنوع و خروج همه خودروهای بومی از اندیمشک ممنوع است.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه محدودیت شدید ترافیکی در ورودی اندیمشک اجرا شده است افزود: اجازه ورود خودروهای غیربومی به خوزستان داده نمی‌شود و به همین دلیل از مردم می‌خواهیم به اندیمشک و استان خوزستان سفر نکنند.

 

وی با بیان اينکه تمهیدات سختگیرانه در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح شهر و ورودی و خروجی‌های شهرستان اندیمشک ادامه دارد اذعان کرد: اکیپ‌های سیار در ایستگاه راه‌آهن و ترمینال‌های شهرستان اندیمشک جهت گرفتن تست کرونا از مسافران مستقر هستند.

 

جهانگیری تصریح کرد: مراسم خاکسپاری در روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است و از این پس فقط مراسم خاکسپاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1034703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha