تزریق ۲۸۰ دوز واکسن کرونا از ابتدای واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری

جزایری از تزریق ۲۸۰ دوز واکسن کرونا از ابتدای واکسیناسیون تاکنون در استان خبر داد و گفت: این واکسن ها با اولویت کادر درمان بخش مراقبت های ویژه و بخش بیماران کرونایی تزریق شد.

سید «راشد جزایری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا از ۲۰ بهمن با تزریق ۱۵۰ دوز به کارکنان بخش مراقبت های ویژه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از تزریق ۲۸۰ دوز واکسن کرونا از ابتدای واکسیناسیون تاکنون در استان خبر داد و افزود: این واکسن ها با اولویت کادر درمان بخش مراقبت های ویژه و بخش بیماران کرونایی تزریق شد.

 

وی با بیان اینکه واکسن کرونا هر دو روز یکبار به استان ارسال می شود و واکسیناسیون علیه این ویروس ادامه دارد، اظهار کرد: طی روزهای آینده نیز بیش از ۵۰۰ دوز واکسن کرونا وارد استان می شود.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از این تعداد واکسن حدود ۱۰۰ دوز به جانبازان شیمیایی و ۱۴۰ دوز به سالمندان آسایشگاه ها تزریق می شود.

 

جزایری با اشاره به اینکه در بهار سال آینده و با تولید واکسن کرونا واکسیناسیون علیه این ویروس همگانی می شود، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با تولید واکسن کرونا روزانه سه هزار نفر در استان واکسینه شوند.

 

کد خبر 1034723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha