اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر در طرح حاج قاسم سلیمانی

غلامی از اجرای اجرای طرح ناظران سلامت توسط هلال احمر گیلان به عنوان عضو ارشد طرح حاج قاسم سلیمانی در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز( یکشنبه، ۱۷ اسفند) در جمع خبرنگاران به ارائه آموزش‌های پیشگیرانه از ابتلا به بیماری کووید۱۹ خبر داد و گفت: این طرح ملی همگام با کارشناسان مراکز بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این پاندمی در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در این طرح، ۲۵۷ تیم فعال از بشردوستان جوان جمعیت هلال احمر مشارکت داشتند افزود: جمعیت هلال احمر گیلان از ابتدای این طرح تا کنون به ۱۱۴ هزار و ۹۹۵ نفر در محل شغلی در قالب طرح "ناظران سلامت" آموزش‌های پیشگیری را به صاحبان مشاغل ارائه داده است.
 

وی اذعان کرد: این اعضای جوان در مکانهای مختلف از جمله بانک‌ها، اصناف، فروشگاه‌ها، بازارچه‌ها و بازارهای روز و محلی، سازمان های دولتی و غیر دولتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف خدماتی را تحت پوشش بازرسی و آموزش قرار دادند.
 

غلامی ادامه داد: اعضای جوان و بشردوست جمعیت هلال احمر گیلان با شیوع این بیماری در استان با اجرای طرح های سلامت محور از ابتدای سال با ایجاد پست های غربالگری در ایام نوروز، اجرای طرح نذر دانش در سه ماهه تابستان، اجرای طرح نذر سلامت در ایام محرم و اجرای طرح آمران سلامت در آبان ماه سال جاری، فعالیت خود را به عنوان عضو ارشد طرح حاج قاسم سلیمانی به نام طرح "ناظران سلامت" با حضور ۵۱۴ عضو جوان و بشردوست در استان به مرحله اجرا درآورد.
 

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف آموزش و نظارت بر رفتار اصناف در سطح استان اجرا شد گفت: اعضای جوان با حضور در ۶۲ هزار و ۶۹۴ باب مراکز دارای فعالیت های عمومی، دولتی، خدماتی و توزیعی برای قطع زنجیره شیوع بیماری نسبت به آموزش آن ها اقدام کردند.

کد خبر 1034855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha