توزیع بسته های معیشتی کانون فرهنگی هنری ضحی بروجن بین نیازمندان

زمانی گفت: کمک به نیازمندان به ویژه در دین مبین اسلام و در شرایط خاص امروزی که مردم درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند و آسیب های اقتصادی شدیدی دیده اند یکی از وظایف دینی و انسانی ما است.

«آیدا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کمک به نیازمندان به ویژه در دین مبین اسلام و در شرایط خاص امروزی که مردم درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند و آسیب های اقتصادی شدیدی دیده اند یکی از وظایف دینی و انسانی ما است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن ادامه داد: در همین راستا ۳۰ بسته معیشتی که به همت مردم و خیرین تهیه شده بین خانواده های نیارمند توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: در این حرکت خداپسندانه هریک از بسته های معیشتی به ارزش تقریبی ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است که شامل: برنج، روغن، گوشت، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

 

زمانی گفت: این اقدام فرهنگی با هدف ایجاد همدلی و دستگیری خانواده های نیازمند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن ادامه داد: از ابتدای سال جاری با شناسایی خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت در سطح شهر، روستا و محله های شهرستان توانستیم طرح کمک های مومنانه را در چندین مرحله با همکاری دیگر کانون های فرهنگی هنری اجرا کنیم.

 

وی گفت: خدمات کانون فرهنگی هنری ضحی بروجن در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا ویروس، با مشارکت و حمایت خیرین و افراد توانمند تا شکست بیماری منحوس کرونا ادامه دارد.

 

کد خبر 1034867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha