امیدواریم سنت درختکاری به شکل یک نهضت در کشور ما ادامه پیدا کند

امیری ه مناسبت هفته درختکاری با غرس یک نهال به منظور حفظ سنت حسنه درختکاری گفت: امیدواریم سنت درختکاری به شکل یک نهضت در کشور ما ادامه پیدا کند و مردم از مزایای متعدد و متنوع درختکاری بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسینعلی امیری به مناسبت هفته درختکاری با غرس یک نهال به منظور حفظ سنت حسنه درختکاری گفت: یکی از سنت‌های زیبای ایرانیان از قدیم الایام کاشت درخت بوده است، درخت منافع بسیار زیادی برای بشر دارد وما امیدواریم این سنت کماکان در کشور ما با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه کاشت درختان ثمری در حجم بالا می‌تواند جهت تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم موثر باشد، گفت: موضوع کاشت درخت از اهمیت بالایی در کشور ما برخوردار است و هر ساله رهبر انقلاب و رییس جمهور اقدام به غرس درخت می‌کنند .

 

امیری افزود: امیدواریم سنت درختکاری به شکل یک نهضت در کشور ما ادامه پیدا کند و مردم از مزایای متعدد و متنوع درختکاری بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اتمام  جلسه رسیدگی بررسی  لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: جلسه بررسی لایحه بودجه دیشب به پایان رسید و مجلس لایحه را به شورای نگهبان ارسال می‌کند.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور ابراز امیدواری کرد که کار بررسی لایحه بودجه تا قبل از پایان سال به اتمام برسد و افزود: اگر فرایند رسیدگی به بودجه در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به اتمام برسد دولت می‌تواند قبل از پایان سال دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوط به لایحه بودجه و ضوابط آن را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کند.

کد خبر 1034868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha