عملکرد مراکز نیکوکاری مساجد و محلات در جمع آوری کمک های مردمی قابل تقدیر است

آیت‌الله علی خاتمی با اشاره به عملکرد مطلوب مراکز نیکوکاری در مساجد و محلات گفت: در ایام کرونا این مراکز بیش از هر زمانی عملکرد خوبی از خود نشان دادند و مردم نیز در این امر حسنه مشارکت خوبی داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در مراسم روز احسان و نیکوکاری اظهار کرد: خدمت رسانی به محرومان یکی از ابتکارات خوب کمیته امداد است.

 

آیت الله علی خاتمی با اشاره به عملکرد مطلوب مراکز نیکوکاری در مساجد و محلات گفت: در ایام کرونا این مراکز بیش از هر زمانی عملکرد خوبی از خود نشان دادند و مردم نیز در این امر حسنه مشارکت خوبی داشتند.

 

وی با یادآوری اینکه انسجام و کار جهادی در بین نیروهای کمیته امداد نوعی سرمایه اجتماعی به شمار می آید، تصریح کرد: در شرایط موجود، بسترهای خوبی برای مشارکت غیرحضوری فراهم شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز در سخنانی با یادآوری اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 4 هزار و ۲۰۱ فرصت شغلی و کاریابی فراهم شده است، افزود: این فرصت ها با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد و۵۳۰ میلیون تومان برای جامعه هدف تحت حمایت ایجاد شده است.

 

هدایت صفری با بیان اینکه تلاش می شود با همت جهادی و حرکت جهشی این تعداد تا پایان سال افزایش یابد، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از ارکان مهم توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و از برنامه‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان در این بخش است.

 

به گفته وی، از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان به منظور ارائه خدمات مسکن در قالب ساخت، خرید، تعمیر و تکمیل مسکن و احداث سرویس بهداشتی و حمام برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان سرمایه‌گذاری شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: ۹۵ مسکن روستایی احداث و ۶ مسکن شهری نیز خریداری و تحویل شده است.

 

وی ادامه داد: قبل از بازگشایی مدارس تاکنون، یک هزار و ۳۰۰دستگاه تبلت و گوشی هوشمند تهیه و به دانش آموزان نیازمند تحویل شده تا از این امکان برای ادامه تحصیل بهره‌مند شوند.

 

کد خبر 1034877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha