پایان زمستانه کتاب ۹۹ با فروش ۲ میلیارد ریالی در خراسان جنوبی

رمضانی از خرید چهار هزار و ۸۵۵ نسخه کتاب به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال در طرح زمستانه کتاب ۹۹ خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، «محمود رمضانی» با اشاره به فروش چهار هزار و ۸۵۵ جلد کتاب در طرح زمستانه فروش کتاب در استان، اظهار کرد: مردم خراسان‌ جنوبی در این طرح بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال کتاب خریداری کردند.

 

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه طرح زمستانه از ۹ تا ۱۶ اسفندماه برگزار شد، ادامه داد: در این طرح ۱۶ کتابفروشی مشارکت داشتند که از این تعداد ۱۲ کتابفروشی در بیرجند و چهار کتابفروشی در شهرستان‌ها فعال بودند.

 

وی با بیان اینکه در این طرح یارانه خرید کتاب از ۲۰درصد در طرح های قبلی به ۲۵ درصد افزایش یافته بود، عنوان کرد: با توجه به گرانی کاغذ و وضعیت اقتصادی مردم، این طرح‌ها فرصت مناسبی برای علاقمندان به کتاب است تا بتوانند نیازمندی‌های خود در حوزه کتاب و کتابخوانی را تأمین کنند.

 

گفتنی است؛ در طرح پاییزه ۹۹ نیز ۶ هزار و ۲۶۶ جلد کتاب به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال توسط ۱۲ کتابفروشی عضو طرح به فروش رفت.

کد خبر 1034945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha