رشد ۱۲۰ درصدی طرح اکرام ایتام و محسنین در اندیمشک نسبت به سال گذشته

حجت‌الاسلام طهماسبی با بیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان اندیمشک طی ۱۱ ماهه سال جاری یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند گفت: این طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

«حجت‌الاسلام پژمان طهماسبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از نیمه دوم سال ۱۳۷۸ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و ... آغاز شد اظهار کرد: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنها در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز و ... اقدام می کنند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک افزود: افراد حقیقی یا حقوقی که در این طرح، حامی نامیده می‌شوند، با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) یا درگاه‌های الکترونیک و تکمیل فرم، اعلام همکاری آمادگی خود را جهت حمایت کردن از یک یا چند کودک یتیم اعلام کرده و طی حمایت، حامیان به صورت ماهیانه مبلغ تعهد شده خود را به شماره حساب مستقیم فرزند معنوی خود واریز می‌کنند.

 

وی اذعان کرد: برای ایتام انتخاب شده از سوی افراد حامی و با توجه به نیت آنها هزینه می‌شود و چنانچه علاوه بر مبلغ تعهد شده ماهیانه، حامیان مبالغ بیشتری به حساب کمیته امداد یا ایتام واریز کنند، با لحاظ کردن نیت و خواسته حامیان هزینه خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام طهماسبی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان اندیمشک ۲ هزار نفر و با تعداد یک هزار فرزند معنوی است که ماهانه مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان اندیمشک طی ۱۱ ماهه سال جاری یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند یاد آور شد: این طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

 

کد خبر 1034996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha