صف خرید مرغ در گلستان قابل توجیه نیست/ برخی به دنبال سودجویی هستند

حسن پور گفت: با توجه به میزان تولید و عرضه مرغ در بازار گلستان صف های خرید مرغ در استان قابل توجیه نیست.

«سعید حسن پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: استان گلستان به لحاظ تولید یکی از استان های شاخص است و سالانه در حدود 270 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می شود که به صورت متوسط روزانه بیش از 600 تن گوشت مرغ در استان تولید می شود.

 

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: گزارش سامانه های ما یکی از شفاف ترین حوزه ها در حوزه آمار و اطلاعات است و حتی یک گرم مرغ از واحد مرغداری و کشتارگاه ها خارج شود مشخص است.

 

حسن پور بیان کرد: امروز براساس آمار ارائه شده بیش از 130 تن مرغ به داخل استان روزانه تزریق می شود و بیش از 240 تن نیز وارد بازار بهمن و سایر استان های دیگر می شود.

 

وی گفت: بیش از 600 تن مرغ در استان تولید می کنیم و این در حالی است که نیاز ما تنها 30 درصد است و مابقی به دیگر شهرهای کشور صادر می شود.

 

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی گلستان یادآور شد: هیچ بهانه ای در بخش کمبود نمی بینیم و صفوف خرید مرغ برای ما قابل توجیه نیست.

 

حسن پور یادآور شد: یک سری افراد به دنبال سوء استفاده از فضای موجود هستند و در قالب قرارگاه 17 ربیع سپاه به ما کمک می کند و در روزهای گذشته چند مصوبه داشتیم تا این موضوعات را رصد کنیم و مردم برای خرید مرغ دغدغه نداشته باشند.

 

کد خبر 1035021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha