آماده راه اندازی خانه ووشو استان گلستان هستیم

برزمینی از آمادگی برای راه اندازی خانه ووشو استان گلستان خبر داد و گفت: در این راستا بنا بود برخی از تجهیزات و امکانات از سوی فدراسیون ووشو مساعدت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم برزمینی» عصر امروز (یکشنبه 17 اسفند) در مجمع سالانه ووشو استان گلستان اظهار کرد: خانه ووشو را قول دادیم در استان راه اندازی کنیم و انتظار داریم که فدراسیون در این زمینه ما را حمایت کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان  ادامه داد: آمادگی احداث این خانه ووشو هستیم و نیاز است که سکو و تجهیزات و امکاناتی که فدراسیون قول آن را به ما داده بود به استان تحویل داده شود.

 

برزمینی بیان کرد: ورزشکاران خوبی در استان داریم و اگر فدراسیون برای هزینه ورودی تیم استان گلستان در لیگ ووشو مساعدت داشته باشد در سال 1400 امیدواریم از گلستان یک تیم در لیگ داشته باشیم.

 

وی گفت: با توجه به استعدادها و قابلیت استان درخواست برگزاری مسابقات رده ملی در استان گلستان هستیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان  متذکر شد: امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت فدراسیون بتوانیم دوره مربیگری در سبک های مختلف ووشو در استان برگزار کنیم.

 

برزمینی به بدهی 110 میلیون تومانی هیئت ووشو اشاره کرد و گفت: این بدهی مربوط به یکی از هتل های استان گلستان در رابطه با برگزاری مسابقات جام پارس است و در تلاش هستیم که این بدهی ها هرچه زودتر پرداخت شود.

 

 

کد خبر 1035041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha