دسته‌بندی و جناح بازی در مسیر توسعه استان ممنوع است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت دوری از دسته‌بندی و جناح بازی تأکید کرد و گفت: برای حرکت در مسیر توسعه استان باید از جناح بازی فاصله گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز (17اسفند)، در شورای اداری شهر کوهنانی اظهارداشت: استان لرستان خاستگاه علما، اندیشمندان، فرهیختگان، عرفا، شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت وحدت برای حرکت در مسیر توسعه استان تأکید کرد و گفت: در این مسیر باید از جناح بازی و دسته بندی فاصله گرفت.

 

وی تأکید کرد: با دوری از جناح بازی و دسته بندی باید برای رفع عقب ماندگی‌های استان گام برداشت و از تلاش شبنه روزی مسئولان نباید غافل شد.

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های استان برای توسعه و پیشرفت لرستان، عنوان کرد: در این مسیر باید کار شبانه روز، همت مضاعف، کار مضاعف، کار انبوه و متراکم، کار جهادی همراه با تدبیر و مدیریت صورت گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: در زمینه سرمایه گذاری برای توسعه لرستان نهادهای انقلابی و بانک پاسارگاد اعلام آمادگی کرده‌اند و لازم است که مسئولان در سراسر استان نیز پای کار باشند.

 

وی تأکید کرد: تقویت هیئت‌های اندیشه ورز در منطقه کوهنانی امری مهم و ضروری برای رفع مشکلات مردم بوده و مسئولان باید برای رفع مسائل و مشکلات منطقه کوهنانی پیگیری های لازم را انجام دهند.

 

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات باید اولویت یک مدیر انقلابی باشد و در این راستا همت جهادی و مدیریت انقلابی در پیش گرفته شود.

 

 

کد خبر 1035146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha