توسعه فضای سبز با کاشت ۱۵۰ نهال در پارک «شهر» جهرم

نظری با اشاره به غرس ۱۵۰ نهال همزمان با هفته منابع طبیعی در پارک «شهر» جهرم گفت: امسال حدود ۲ میلیارد تومان در توسعه فضای سبز پارک های جهرم هزینه شده است.

«علیرضا نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در پارک شهر بیش از ۱۵۰ اصله درخت کاشته شد.

 

شهردار جهرم افزود: نیروهای خدوم و پرتلاش فضای سبز، در سال جاری حدود ۲ میلیارد تومان در بحث فضای سبز و ‌پارک‌ها در سطح شهر جهرم هزینه شده است.

 

وی بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار درخت نارنج، توت، زیتون، سرو، کاج ، پالونیا، گل اطلسی، جعفری ، شب‌بو و ... خریداری شده است و به مرور در حال کاشته شدن است. 

 

نظری عنوان کرد: توسعه فضای سبز نیازمند وجود آب است که متاسفانه با ایجاد مشکلات کم‌آبی، چند چاه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خشک شده که امیدواریم با همت و همکاری اداره امور آب شهرستان این مشکل رفع شود تا باعث خشک شدن فضای سبز شهر جهرم نشود.

 

شهردار جهرم خاطرنشان کرد: با اشاره به اهمیت کاشت درخت و ارج نهادن به این آیین دیرینه خواستار همکاری شهروندان با شهرداری جهرم در کاشت، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری شد. 

 

وی در خصوص افزایش سرانه فضای سبز در سال های اخیر و توسعه فضای سبز شهری گفت: در ۲ سال گذشته شهرداری جهرم تمام تلاش خود را کرده است با احیای فضای سبز و همینطور افزایش پارک های محله ایی و ایجاد فضای سبز مناطق مختلف سرانه فضای سبز شهر جهرم را افزایش دهد. 

 

نظری ضمن تقدیر از سبزبانان شهرداری جهرم افزود: نیروهای خدوم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم این روزها با تمام توان جهت ساختن شهری سبز در ایام نوروز و همینطور در تمامی سال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند که همینجا از زحمتشان تقدیر و تشکر می کنیم.

 

کد خبر 1035201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha