۵ نفر از دانش آموزان شیروانی در مسابقه کتابخوانی گام دوم انقلاب خوش درخشیدند

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی گفت: ۵ نفر از دانش آموزان شیروانی در مسابقه کتابخوانی گام دوم انقلاب خوش درخشیدند.

«حسین فدایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مجازی گام دوم انقلاب اعلام شدند که 5 نفر از دانش آموزان شیروانی در مسابقه کتابخوانی گام دوم انقلاب خوش درخشیدند.

 

فرمانده حوزه بسیح دانش آموزی بیان کرد: این مسابقه از توصیه‌های هفت‌گانه اشاره ‌شده در متن گام دوم انقلاب در بخش های یادداشت نویسی، تحلیل، تهیه پادکست، فایل صوتی روان‌خوانی و… ویژه دانش آموزان، دانشگاهیان و عموم علاقه مندان برگزار شد.

 

فدایی خاطرنشان کرد: رضا نواندیش، امین بهادری پور، طهورا ظفری، محمد رضوانی و محمد علی قاسم زاده به عنوان برگزیدگان این مسابقه مشخص شدند که به هر یک از آنان هدیه و لوح تقدیر از طرف دفتر بسیج دانشجویی و حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان شیروان اهداء خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، حرف های موثر و جذاب دارد که موضوعاتی همچون سبک زندگی،‌ علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی و همچنین عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن از مسائل ضروری است که با توجه به نظام اندیشه ای رهبر معظم انقلاب در این آثار مطرح شده است. 

 

فدایی با اشاره به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب شاهد حرف های رو به جلو، تحلیل اتفاقات آرمان گرایانه و ناظر به نیازهای واقعی جامعه است و ضعف ها و قوت ها در آن دیده شده است.

کد خبر 1035203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha