ضرورت تشکیل شورای دستگاه های فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد

دولت آبادی بر ضرورت تشکیل شورای دستگاه های فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: باید ضمن تهیه یک سند راهبردی در حوزه فرهنگی، نیازمندی ها و اتفاق های حوزه فرهنگی آسیب شناسی و ارزیابی شوند.

«علیرضا دولت آبادی» در حاشیه نشست برخی از دستگاه های فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: حجاب و عفاف از احکام و ضرورت های دین مبین اسلام است که خداوند در قرآن بعضی از محدودیت ها را برای زن و مرد مطرح کرده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت تشکیل شورای دستگاه های فرهنگی در استان تاکید کرد و گفت: باید ضمن تهیه یک سند راهبردی در حوزه فرهنگی، نیازمندی ها و اتفاق های حوزه فرهنگی آسیب شناسی و ارزیابی شوند.

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری در زمینه حجاب و عفاف برنامه هایی را در دستور کار دارند، ادامه داد: کارگاه های آموزشی به صورت مستقیم و همچنین در فضای مجازی با موضوع حجاب و عفاف انجام می شود.

دولت آبادی ضمن تاکید بر اینکه فضای مجازی در زمینه بی حجابی و بی حیایی نقش تاثیرگذاری داشته، خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان جامعه بیش از 70 درصد وقت خود را صرف حضور در این فضا می کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ذیل شورای دستگاه های فرهنگی می توان کارگروه هایی را برای فعالیت در زمینه های مختلف تعریف کرد، یادآور شد: صدا و سیما و دستگاه های فرهنگی در زمینه گفتمان سازی باید تلاش کنند.

وی با اشاره به طرح تربیتی «چهره به چهره» در مساجد، گفت: 40 حلقه تربیتی «چهره به چهره» در این استان فعالیت دارند که یکی از موضوع های این حلقه ها می تواند حجاب و عفاف باشد.

کد خبر 1035204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha