راه‌اندازی بخش سوم ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک

میثم از راه‌اندازی بخش سوم ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به شیب صعودی بیماران بستری و تکمیل بخش دوم ویژه بیماران کرونایی این بیمارستان صورت گرفت.

«یحیی میثم» صبح امروز (دوشنبه ۱۸ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با توجه به شیب صعودی بیماران بستری در بیمارستان امام علی (ع)، بخش دوم ویژه بیماران کرونایی این بیمارستان تکمیل و بخش سوم راه‌اندازی شد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با ییان اینکه اکیپ‌های سیار در ایستگاه راه‌آهن و ترمینال‌های شهرستان اندیمشک جهت گرفتن تست کرونا از مسافران مستقر هستند افزود: در چند روز گذشته یک‌هزار و ۲۸۰ تست رپید کرونا از مراجعه‌کنندگان به ترمینال و ایستگاه راه‌آهن اندیمشک گرفته شده که از این تعداد، چهار مورد مورد مثبت بوده است.

 

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از حضور در مراسمات عزاداری و عروسی اذعان کرد: لازم است شهروندان حضور خود در محلات و بازار را کم کنند چرا که تجمع و دورهمی‌ها باعث افزایش سرعت گسترش ویروس کرونا می‌شوند.

 

کد خبر 1035268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha