اقدامات خوبی در بحث ساماندهی معتادین متجاهر انجام گرفته است

معتمدیان با بیان اینکه در سال جاری ۴۰ تن کشفیات داشته ایم که این رقم نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است، گفت:در بحث ساماندهی معتادین متجاهر اقدامات خوبی انجام گرفته و برنامه هایی را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» امروز(۱۸ اسفند) در مراسم آغاز به کار مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر شماره یک مشهد که با حضور فرماندار مشهد، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی به دلیل همجواری با افغانستان، یکی از استان های درگیر با مواد مخدر است.

 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه با توجه به هماهنگی همه ارگان های استان و حمایت های دستگاه قضایی عملکرد بسیار خوبی در این رابطه داشته ایم، افزود: در سال جاری ۴۰ تن کشفیات داشته ایم که این رقم نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

 

معتمدیان با بیان اینکه تاکنون ۳۸۳ شهید تقدیم این راه شده است، تصریح کرد: در بحث ساماندهی معتادین متجاهر اقدامات خوبی انجام گرفته و برنامه هایی را انجام خواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه امروز افتتاح چهار مرکز را در سطح استان خواهیم داشت، تاکید کرد: این چهار مرکز در شهرستان های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار و قوچان قرار داشته و ظرفیت ۸۰۰ نفر برای نگهداری معتادان متجاهر در این مراکز وجود دارد.

 

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از امروز با این افتتاح ظرفیت نگهداری این افراد در سطح استان به ۳۱۰۰ نفر خواهد رسید و این میزان در سال ۱۴۰۰ نیز به ۸۸۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

کد خبر 1035306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha