احداث پایگاه اورژانس سلامت فاطمه الزهرا(س) در اراک

شعبانی از احداث پایگاه اورژانس سلامت فاطمه الزهرا(س) شهر اراک به همت نمازگزاران و خیرین مسجد الزهرا(س) خبر داد.

«علی شعبانی» با اشاره به فعالیت های گسترده مسجد الزهرا(س) شهر اراک در بخش ها و برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی، کمک به نیازمندان و غیره به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برنامه های این مسجد با محوریت امام جماعت و همکاری کانون فرهنگی هنری، هیئت امنا، پایگاه بسیج و خیرین و نمازگزاران انجام می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجدالزهرا(س) اراک با اشاره به احداث پایگاه اورژانس سلامت فاطمه الزهرا(س)، افزود:  اعضای کانون، نمازگزاران و خیرین مسجد الزهرا سلام الله علیها در این اقدام ارزشمند مشارکت کردند و با هدیه مبلغ 55 میلیون اولین گام را در راستای ساخت این اورژانس برداشتند.

 

وی با بیان اینکه تمام عملیات بتن ریزی ستونهای پایگاه پیش بیمارستانی اورژانس۱۱۵خیرسازالزهرا (س) به همت جمعی ازخیرین نیک اندیش مسجدالزهرا انجام شده است، ادامه داد: با پیگیری مجمع خیرین سلامت و مشارکت نمازگران مسجد الزهرا  پایگاه اورژانس سلامت فاطمه الزهرا با متراژ  حدودا 140 متر در حال احداث است.

 

شعبانی اضافه کرد: مواد و مصالح ساختمانی و سایر اقلام مورد نیاز نیز از مشارکت های نمازگزاران مسجد الزهرا (س) بوده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) با اشاره به اینکه محل اورژانس در انتهای پارک الغدیر  نزدیک مسجده است، خاطر نشان کرد: پیش بینی اتمام بنا تا پایان فصل بهار انجام شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های غیر نقدی خود را به دفتر مسجد تحویل داده و کمک های نقدی خود را به شماره حساب (۶۱۰۴۳۳۷۳۲۲۴۶۶۹۱۱) بانک ملت واریز کرده و برای آگاهی از چگونگی اهدای اقلام مورد نیاز نیز با شماره ۰۹۱۸۸۶۱۴۲۸۱ حجت الاسلام هاشمی نژاد امام جماعت مسجد الزهرا(س) تماس بگیرند.

کد خبر 1035319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha