تلاش مرکز خدمات باید دقیق، ظریف و در راستای حل هر بیشتر مشکلات باشد

آیت الله حسینی ضمن تمجید از تلاش های مرکز مدیریت حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه رسیدگی به مشکلات طلاب و خانواده های آنها، گفت: تلاش مرکز خدمات باید دقیق، ظریف و در راستای حل هرچه بیشتر مشکلات باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (18 اسفند) در نشست مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: روحانیت مجموعه خودگردانی هستند و سیاست روحانیت تشیع از ابتدا بدون اتکا به دولت ها بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روحانیت مستقل صحبت و تبلیغ می کنند و با وجود مشکلات، گاهی مورد بی توجهی قرار می گیرند.

وی ضمن تقدیر و تمجید از تلاش های مدیر و کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان در زمینه رسیدگی به مشکلات طلاب و خانواده های آنها، یادآور شد: تلاش مرکز خدمات باید دقیق، ظریف و در راستای حل هرچه بیشتر مشکلات باشد.

آیت الله حسینی راه اندازی مرکز خدمات حوزه های علمیه را باعث کاهش بخشی از مشکلات طلاب حوزوی دانست و اظهار امیدواری کرد این خدمات روز به روز بیشتر شود.

گفتنی است، حجت الاسلام «محمدجواد جعفری مهر»، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده به طلاب استان در حوزه های مختلف ارائه کرد.

 

کد خبر 1035369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha