هویت دینی دانش آموزان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقویت می شود

کاظمی گفت:هویت دینی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانش آموزان تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن، یادواره ۴۰ هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی امروز به صورت مجازی پخش شد.

 

«علیرضا کاظمی» در این مراسم گفت:توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ماموریت های اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش است.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود:یک بسته شامل 20 برنامه در این حوزه تهیه شده است و زیرساخت ها لازم برای اجرای آن پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه مسیر تربیت درست باید فرهنگ ایثار و شهادت بگذرد گفت:اگر در این مسیر قرار گیریم هویت و تربیت دینی، انقلابی، ارزشی دانش‌آموزان به بهترین شکل پیش می رود.

 

کاظمی مهمترین مزیت رقابتی جمهوری اسلامی  با دنیای استکبار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: انقلاب اسلامی به دلیل این فرهنگ حفظ شده است.

 

کاظمی با بیان اینکه  باید در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت جریان سازی کنیم خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره هایی همچون لاله های روشن موجب بر افراشته شدن پرچم ایثار و شهادت و ماندگاری این فرهنگ می شود.

 

وی با بیان اینکه باید طرح ملی لاله های روشن در سال آینده عمیقتر و با کاستی های کمتری برگزار شود گفت: باید با شهدا مانوس شویم و در از سبک زندگی آن ها الگو برداریم.

 

 

کد خبر 1035402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha