آغاز دوره ملی بینش مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از آغاز دوره ملی بینش مطهر به صورت حضوری و مجازی در این دانشگاه خبر داد.

محمد ناصحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: دوره ملی بینش مطهر با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان آغاز شد.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: این دوره علمی کاربردی با هدف عمق بخشی به تعالیم دینی، کادرسازی و کادریابی تربیت مربی و مدرس، ایجاد نظام فکری منسجم برای پاسخگویی به شبهات و زمینه سازی اندیشه نسل ظهور به همت دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شده است.

 

ناصحی افزود: ارتقای اساتید دانشگاه،  استفاده از اساتید برتر برای تدریس در دوره های بینش مطهر در سطح شهرستان ها و نهادها، اولویت جذب اعضای هیات علمی در فراخوان جذب هیئت علمی، محاسبه دوره به عنوان دوره تخصصی ضمن خدمت برای کارکنان فرهنگی دانشجویی و دوره عمومی ضمن خدمت برای تمامی کارکنان، از مزایای شرکت در دوره ملی بینش مطهر است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: این دوره علاوه بر شیوه مجازی، روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته تا پایان خرداد ماه به صورت حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار خواهد شد./

کد خبر 1035422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha