شهدا سند دفاع انقلابی ملت ایران هستند

منشوری شهدا را سند مبارزه و دفاع انقلابی ملت ایران دانست و گفت: شهدا با دستان خالی اما با ایمان و توکل بر خدا به مبارزه با کفر برخاستند و یاد آنها فراموش نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«احمدرضا منشوری» امروز(دوشنبه، ۱۸ اسفند) در یادواره ۱۶۷ شهید والامقام این شهرستان و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان که در محل مصلی برگزار شد،اظهارکرد: عزت و عظمت اسلام در سایه دفاع از ارزش ها و به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا زمینی بودن و آسمانی شدند، افزود: از زمین به آسمان پر کشیدن هنر است و شهادت توفیقی است که خداوند آن را نصیب بندگان خاص خود می کند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا دل به وسعت آسمان داشتند که پرکشیدند، تصریح کرد: شهدا با دستان خالی اما با ایمان و توکل بر خدا به مبارزه با کفر برخاستند و یاد آنها فراموش نمی شود.

 

منشوری با بیان اینکه دشمنان، قلم و ادبیات انقلاب را نشانه گرفته اند،گفت: دشمنان می خواهند با جنگ رسانه ای، یاد و نام شهدا را خدشه دار کنند اما جوانان انقلابی و جامعه دینی و فرهنگی به این توطئه ها آگاه هستند و نقشه های آنان نقش بر آب می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان شهدا را سند مبارزه و دفاع انقلابی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با روحیه ظلم ستیزی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و همین سبک و روش در خانواده های شهدا هم ساری و جاری است و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، باید در مسیر آن مردان آسمانی حرکت کنند.

 

گفتنی است، مداحی و ذکر مصیبت در سوگ شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم پایان بخش این مراسم معنوی در بندر مرزی آستارا بود.

کد خبر 1035470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha