تجلیل از کانون های برتر مساجد شهرستان لردگان در «طرح ملی ایران قوی»

با حضور مسئولین ارشد شهرستان لردگان از مدیران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی «ایران قوی» به مناسبت بزرگداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد سیده «معصومه موسوی» امروز (دوشنبه ۱۸ اسفند) در آیین تجلیل از مدیران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی «ایران قوی» که به مناسبت بزرگداشت ۱۸ اسفند با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان برگزار شد، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از ظرفیت های فرهنگی و هنری هستند که می توانند در پیرامون مساجد و با محوریت مسجد فعالیت های خود را دنبال کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، یک ظرفیت نیروی انسانی گسترده هستند که در دل مسجد فعالیت می‌کنند، نقش مهم و تأثیرگذاری در ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی دارند.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد به لحاظ ایجاد شبکه گسترده فرهنگی در کشور مورد توجه قرار داد و در حال حاضر 104 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان لردگان فعالیت می کنند.

 

موسوی گفت: کانون پاسداران فرهنگ روستای قلعه مدرسه، کانون یادگار امام (ره) روستای حسن هندو، کانون ابرار روستا حاجی آباد از جمله کانون های برتر شهرستان های لردگان و خانمیرزا هستند که در سامانه «بچه های مسجد» بیشترین امتیاز را به دست آورده اند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: کانون محبان انقلاب اسلامی روستای گوشکرته، کانون آیت الله گلپایگانی و کانون مهدی آل محمد (عج) روستای کلار سفلی از دیگر کانون های برتر شهرستان های لردگان و خانمیرزا هستند که در سامانه «بچه های مسجد» بیشترین امتیاز را به دست آورده اند.

 

کد خبر 1035650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha