جایگاه مساجد را به دوران دفاع مقدس بازگردانیم

حجت الاسلام ربانی با بیان اینکه غفلت از جایگاه مساجد در جامعه زمینه آسیب های اجتماعی را فراهم می کند، گفت: جایگاه مساجد را به دوران دفاع مقدس بازگردانیم.

حجت الاسلام مهدی ربانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد پویش مسجد کانون مهر علوی گفت: با تشکر از ستاد عالی و خبرگزاری شبستان در اجرای پویش مسجد کانون مهر علوی آنچه که در اینجا می خواهم تذکر دهم، آن است که متاسفانه ما در دورانی بعد از دفاع مقدس از جایگاه مسجد غافل شدیم و این وضعیت موجب شد که مقداری از آسیب های اجتماعی و مشکلاتی که جامعه دچار آن شد را رقم زد.

 

امام جمعه محلات اظهار کرد: در حقیقت یکی از دلایل آسیب های اجتماعی  دوری از مسجد و یا کم توجهی ما به نقش مساجد است. ما باید این نقش اساسی را دوباره به مساجد بازگردانیم.

 

حجت الاسلام ربانی با تاکید بر نقش مساجد در حمایت و پشتیبانی از جبهه ها در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: باید جایگاه مساجد را به اندازه و شکل دفاع مقدس و بلکه قوی تر و بالاتر از آن بازگردانیم. این موضوع به نفع نظام اسلامی و جامعه اسلامی است و می تواند نقش موثری در اداره حکومت اسلامی داشته باشد.

 

وی گفت:  هر چقدر در زمینه نقش و کارکرد مساجد بیشتر کار کنیم تا جایگاه واقعی مسجد برای مردم بیان شود و نقش و تاثیر آن مورد توجه قرار گیرد، می توانیم شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در جامعه باشیم.

 

کد خبر 1035752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha