آزادسازی ۶۵ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت عید مبعث و سال نو در البرز

جمیاری با اعلام خبر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت عید مبعث و سال نو گفت: آزادسازی ۶۵ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت عید مبعث و سال نو در البرز محقق می شود.

« اسماعیل جمیاری » در خصوص آزادسازی جرائم غیرعمد که هر ساله در روزهای پایانی سال انجام می شود به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: برخی زندانیان هستند که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به سر می برند. 

 

مدیرکل زندان های استان البرز افزود: ستاد دیه که دستاورد شهید لاجوردی است قریب ۳۰ سال فعالیت دارد و در استان البرز نیز این امر خداپسندانه در قالب کمیته های حل و سازش اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کرده است. 

 

وی با اشاره به اینکه حضور زندانیان جرائم غیرعمد تبعات منفی حبس و تراکم جمعیت در زندان دارد افزود: طی ۶ ماه گذشته بیش از ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد با همت خیران و نیکوکاران و دستگاه های مرتبط آزاد شدند. 

 

وی اظهار کرد: در آستانه عید مبعث با همکاری اصناف ۲۵ زندانی آزاد می شوند همچنین پیش از این نیز به مناسبت ایام ماه رجب و روز پدر ۴۰ زندانی غیرعمد آزاد شدند. 

 

مدیرکل زندان های استان البرز بیان کرد: عمده جرائم غیرعمد به دلیل بدهکاری مالی است که انتظار می رود با اهتمام خیران و پویش عمومی رسانه ها آزاد شوند و به جمع خانواده خود باز گردند. 

 

اقدامات اولیه برای انتقال زندان ها به خارج از مرکز شهر کرج در حال انجام است

 

مدیرکل زندان های استان البرز در پایان در خصوص انتقال زندان به خارج از شهر بیان کرد: اقدامات اولیه در این رابطه در حال انجام است با توجه به الزام قانونی آن و انتظار می رود به زودی با خرید زمین در خارج از شهر و تغییر کاربری آن زندان ها به خارج از شهر منتقل شود.

 

 

 

 

کد خبر 1035775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha