اعلام آمادگی دادگستری استان البرز برای ایجاد ۸ شعبه قضایی در شهر گرمدره

فاضلی هریکندی با اشاره به جمعیت ۳۰ هزار نفری شهر گرمدره گفت: دادگستری استان البرز برای ایجاد ۸ شعبه قضایی در شهر گرمدره آمادگی لازم را با اعلام شهرداری این شهر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» طی بازدیدی که از شهر گرمدره به منظور بررسی مشکلات قضایی سه شنبه ۱۹ اسفند انجام داد گفت: دادگستری استان البرز برای ایجاد ۸ شعبه قضایی در شهر گرمدره آمادگی لازم را با اعلام شهرداری این شهر دارد. 

 

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: جمعیت ۳۰ هزار نفری شهر گرمدره همچنین نبود مرکز قضایی مستقل در این شهر ایجاب می کند تا با راه اندازی مجتمع قضایی مستقل نسبت به خدمات قضایی اقدام کرد. 

 

وی با اشاره به برخورداری شهر گرمدره از شورای حل اختلاف موقت بیان کرد: مشاهده پرونده های شورای حل اختلاف نشان می دهد که ضرورت مرکز قضایی مستقل از نیازها و مطالبات مورد نیاز مردم این شهر است.

 

 

وی اظهار کرد: عدالت توزیع قضایی از جمله تدابیری است که دستگاه قضاء با مکلف دانستن خود نسبت به آن تأکید و اهتمام ویژه ای دارد. 

 

فاضلی هریکندی بیان کرد: شهرداری گرمدره به منظور تأمین فضای مناسب اقدام به ایجاد ۸ شعبه شامل سه شعبه دادسرا، ۲ شعبه حقوقی، ۲ شعبه دادسرا، ۲ شعبه کیفری و یک شعبه دادگاه خانواده اقدام می کند.

 

راه اندازی قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرائم خاص در البرز 

 

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: سرقت از جمله جرائمی است که در استان البرز با توجه به مهاجرپذیری و وجود زندان ها نسبت به جرائم دیگر بیشتر اتفاق افتاده است، به همین منظور راه اندازی قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرائم خاص در البرز با هدف طرح ضربتی با سرقت شکل گرفته است. 

 

فاضلی هریکندی بیان کرد: از دیگر طرح های در حال انجام در حوزه قضایی استان البرز، طرح مقابله با مراکز توزیع مواد مخدر است که انتظار می رود در راستای اجرای این طرح شاهد کاهش تعداد متجاهران و امحاء باند توزیع مواد مخدر همچنین سرقت خرد باشیم. 

 

 

کد خبر 1035936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha