نظارت بر بازار و اصناف استان سمنان تشدید می شود

تشنه دل از تشدید نظارت بر بازار و اصناف خبر داد و گفت: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پرونده نظارتی از نتایج بازرسی‌ها در سطح استان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ، «علی تشنه دل » در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۰ هزار بازرسی در سطح استان از مراکز تجاری و صنفی به انجام رسیده است گفت: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پرونده نظارتی نتیجه بازرسی‌ها بوده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه استان نرخ مرغ را در حد نرخ‌های تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار حفظ کرد اظهارداشت: بازرسی‌ها در ایام پایانی سال تشدید خواهد شد و لازم است اصحاب رسانه در پوشش خبری این بازرسی‌ها اقدام کنند.

 

وی از توزیع میوه مورد نیاز مردم همزمان با روز بیست و هفتم اسفند ماه ۹۹ خبر داد و گفت: سیب و پرتقال در زمره اقلامی هستند که در مکان‌های تعیین شده توسط صمت و فرمانداری‌ها و بر حسب نیاز و سهمیه هم شهرستان توزیع خواهد شد.

 

تشنه دل با اشاره به ذخیره بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن سیب و پرتقال در انبارها برای نیاز استان سمنان در شب عید، تاکید کرد: هیچ کمبودی از این لحاظ وجود ندارد.

کد خبر 1036001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha