برگزاری راهپیمایی نیمه شعبان به صورت حرکت خودرویی و رژه موتوری در شیراز

حجت الاسلام رضایی گفت: در شب نیمه شعبان، مناطق مختلف استان نورافشانی خواهند شد و راهپیمایی نیمه شعبان نیز به صورت حرکت خودرویی و رژه موتوری در یکی از خیابان‌های اصلی شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (سه شنبه ١٩ اسفند) در جلسه ستاد بزرگداشت اعیاد شعبانیه و یوم‌الله ١٢ فروردین گفت: طنین «یا مهدی ادرکنی»، آسمان استان فارس را در شب نیمه شعبان پر خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: با تشکیل ستاد آسیب‌ها، آسیب‌هایی که متوجه نیمه شعبان بود به حداقل رسید و سیاست‌های کلی اعیاد شعبانیه مانند برگزاری به شکل مردمی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ... مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: ستاد بزرگداشت اعیاد شعبانیه برای شبهاتی در خصوص امام عصر(عج) مطرح می‌شود باید ورود کند و باید از فضای مجازی در این حوزه بهره لازم را گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: در فضای مجازی در ایام نیمه شعبان به امام شناسی، معرفی تشیع به عنوان پرچمدار اصلی عدالت خواهی در جهان، پاسخگویی به شبهات در خصوص مهدویت و ... پرداخته خواهد شد و از ظرفیت سازمان اوقاف، نهادهای فرهنگی و تبلیغی، حوزه‌های علمیه و ... در تامین محتوا برای استفاده در فضای مجازی استفاده می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: در شب نیمه شعبان، مناطق مختلف استان نورافشانی خواهند شد و راهپیمایی نیمه شعبان نیز به صورت حرکت خودرویی و رژه موتوری در یکی از خیابان‌های اصلی شیراز برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های یوم‌الله ۱۲ فروردین گفت: روز نظام جمهوری اسلامی ایران نیز به دور از افراط و تفریط و در خور این روز بزرگ باید برگزار شود.

خاطر نشان می شود، اجرای کارناوال‌های شادی، پویش مردمی نصب پرچم، برگزاری دوره‌های امام شناسی در فضای مجازی و برگزاری یک ویژه برنامه در برخی از بقاع متبرکه و حرم مطهر احمد بن موسی(ع) از دیگر برنامه‌های نیمه شعبان است.

کد خبر 1036083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha