کرونا جان ۲ کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت

طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز(۱۹ اسفند ماه) از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۵۶ نفر خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۱۷۱ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد، ۵۱ نفر مبتلای قطعی و ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

یزدان پناه روند افزایشی تعداد موارد بستری شده در استان را نگران کننده دانست و اضافه کرد: متاسفانه با وجود این روند افزایشی تعداد مبتلایان در کهگیلویه و بویراحمد احتمال تغییر رنگ برخی شهرستان‌های استان به رنگ قرمز پیش بینی می‌شود.

 

وی تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون ۲۵ هزار ۴۰۵ نفر اعلام کرد و گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی رعایت دستورالمل‌های بهداشتی الزامی است.

 

یزدان پناه گفت: برخی شهروندان با عادی انگاری بیماری کرونا، بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی و جدی نگرفتن مصوبات ستاد کرونا سلامت خود و دیگران و همچنین نیرو‌های درمان درگیر این بیماری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به خطر می‌اندازند.

کد خبر 1036104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha