اعمال قانون برای ۵ هزارو ۴۲۷ راننده متخلف در طرح شبانه

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: برای پنج هزار و ۴۲۷ راننده متخلف که از محدودیت‌های طرح شبانه سر باز زده‌اند، جریمه صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی عصر امروز سه شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی بر حسب رنگ هر شهر به صورت جدی در استان انجام می‌شود، گفت: از ۱۸ دی‌ماه تا کنون پنج هزارو  ۴۰۱ راننده جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۶ راننده جریمه ۵۰۰ هرار تومانی و ۱۰ راننده هم به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده‌اند.

 


"محمد غلامی" با تأکید بر اینکه ۹ هزار مورد هم تذکر لسانی انجام شده است، اضافه کرد: مجموع بازدیدهای انجام شده از صنف‌ها هم پنج هزار و ۱۳۶ مورد بوده است.

 

 

مدیرکل اطلاعات خراسان شمالی هم در این جلسه با هشدار نسبت به فضاسازی‌های رسانه‌های خارجی برای برگزاری چهارشنبه سوری گفت: از الان باید جلوی هر گونه تجمعی را در چهارشنبه آخر سال گرفت و از بروز حادثه در ایام کرونا جلوگیری کرد.

 


وی همچنین شکل‌گیری تجمعات در مراکز خرید و جشنواره‌های فروش را یک زنگ خطر دانست و افزود: خراسان شمالی در مسیر پرتردد مشهد به شمال است و‌ میزبان مسافران زیادی می‌شود برای همین احتمال انتشار ویروس افزایش می‌یابد و باید با آگاهی کامل در این زمینه چاره اندیشی شود.

 

 

 

کد خبر 1036132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha