لزوم بهره‌مندی از تجربیات دفاع مقدس در راستای فعالیت‌های مردمی

شلیش‌پور بر لزوم بهره‌مندی از تجربیات دفاع مقدس در راستای فعالیت های مردمی تاکید کرد و گفت: سمن‌ها، خیریه‌ها، کنشگران فرهنگی مساجد و کنشگران اقتصادی سازماندهی مشارکت‌های اجتماعی را دردستور کار خود قرار دهند تا میزان خدمت رسانی در جامعه بهتر دیده شود.

«یعقوب شلیش‌پور» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به منظور تقویت فعالیت‌های موسسات خیریه جلسه کمیته حمایت‌های اجتماعی و خیرین با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار و جمعی از نمایندگان موسسات خیریه در استاتداری خوزستان برگزار شد.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه مهمان ویژه این جلسه دبیرشورای هماهنگی مشارکت‌های مردمی کشور بوذ اضافه کرد: هماهنگی میان مشارکت‌های مردمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

وی بر لزوم بهره‌مندی از تجربیات دفاع مقدس در راستای فعالیت های مردمی تاکید کرد و افزود: سمن‌ها، خیریه‌ها، کنشگران فرهنگی مساجد و کنشگران اقتصادی سازماندهی و ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند تا میزان خدمت رسانی در جامعه هدف بهتر و بیشتر دیده شود.

 

شلیش‌پور بر ضرورت پیگیری بسته ویژه خوزستات در موضوعات بانکی از سوی ستاد مقابله با کرونا تاکید مرد و افزود: فرمانداران ازظرفیت‌های مردمی و مشارکتی به منظور توزیع بسته‌های مختلف بهره ببرند.

 

کد خبر 1036143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha