سرانجام مجتمع فرهنگی و هنری فاروج در انتظار امضای رییس سازمان برنامه و بودجه

فرماندار فاروج گفت: پیش نویس اعتبار مورد نیاز مجتمع فرهنگی و هنری فاروج آماده شده و در انتظار امضای رییس سازمان برنامه و بودجه کشور است.

«ابوالحسن نجفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: بهره برداری از مجتمع فرهنگی و هنری فاروج به رغم تلاش های انجام شده به دهه فجر امسال نرسید.

 

فرماندار شهرستان فاروج افزود: بر اساس برآورد انجام شده، رقم مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز طرح، 30 میلیارد ریال است که در سفر دکتر «جغتایی» معاون رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرستان، این رقم مصوب شد.

 

نجفی گفت: پیش نویس اعتبار مورد نیاز نوشته شده و با امضای رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و تخصیص اعتبار، این طرح در سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

ساخت مجتمع فرهنگی فاروج از سال 94  در زمینی به مساحت هزار و 500 مترمربع  و با هزار و 50 متر زیر بنا  آغاز شد که در سفر هیئت دولت به خراسان شمالی چند طرح ناتمام شهرستان برای تخصیص اعتبار از محل سفر پیشنهاد شد که یکی از این طرح ها، مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج بود، اما بهره برداری محقق نشد.

 

مساحت کنونی فضاهای فرهنگی شهرستان با احتساب مجتمع فرهنگی تیتکانلو 840 متر مربع است و با بهره برداری از مجتمع در حال ساخت فعلی شهر فاروج این رقم به هزار و 890 متر مربع می رسد.

 

 

کد خبر 1036185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha