نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در پیشوا آغاز شد

ثبت‌نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر پیشوا از ساعت ۸ صبح امروز در پیشوا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا همزمان با آغاز ثبت‌‌نام، از ستاد و محل نام‌نویسی داوطلبان بازدید کرد.

عباسی در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه در پیشوا شروع شده و تا روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد.داوطلبان ‌می‌توانند با مراجعه به فرمانداری یا با استفاده از روش‌های غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکان نام‌نویسی از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور، نسخه دسکتاپ و یا دفاتر پیشخوان فراهم شده است.

فرماندار پیشوا در خصوص مراحل ثبت نام به نامزدها توصیه کرد تا داوطلبان در صورت انتخاب هر کدام از روشها، در پایان ثبت نام باید کد رهگیری دریافت نمایند.

عباسی اظهار داشت: از افراد صالح و واجد شرایط طیف‌های مختلف فکری و سیاسی دعوت می‌شود بنا به مسئولیت و رسالت اجتماعی که بر عهده دارند، جهت عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی ثبت‌نام‌ نمایند که منجر به پویایی، شورآفرینی و افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای خواهد شد.

وی در پایان گفت:‌با توجه به پیشینه تاریخی مردم پیشوا و پیشتازی آنان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، این منطقه نیازمند توسعه و برداشتن گا‌م‌های بزرگ و اثرگذار است که حضور و مشارکت افراد شایسته و توانمند می‌تواند به تحقق این مهم کمک نماید.

کد خبر 1036261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha