اهدای خون آتش‌نشانان کاشانی در آستانه عید مبعث

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: جمعي از مدیران و كاركنان سازمان آتش‌نشانی کاشان با توجه به اعلام کمبود برخی گروه‌های خونی از سوی سازمان انتقال خون، در اقدامی نوع دوستانه خون خود را اهدا کردند.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در آستانه عید مبعث رسول مهر و مهربانی حضرت محمد(ص)، جمعي از مدیران و كاركنان سازمان آتش ‌نشانی کاشان با توجه به اعلام کمبود برخی گروه‌های خونی در روزهای پایانی سال از سوی سازمان انتقال خون، در اقدامی نوع دوستانه خون خود را به بیماران اهدا کردند.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشان افزود: اهدای خون نمادی ارزشمند از احساس مسئولیت، همدلی و نوع دوستی است که در حفظ سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد و کارکنان سازمان آتش نشانی کاشان با این عمل خداپسندانه ایثار و از خودگذشتگی خود را در قبال هم نوعان خود در خارج از محیط کاری یک بار دیگر به اثبات رساندند.

پیراسته خاطر نشان کرد: فعالیت سازمان آتش نشانی با سازمان انتقال خون  از منظر نجات جان شهروندان، هم‌راستا است و بنده به نمایندگی از سازمان آتش نشانی از زحمات عزیزان در مرکز انتقال خون کاشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: مردم از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون مطمئن باشند و افرادی که به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته اند، با اهدای پلاسمای خون خود، به بیماران مبتلا به کرونا کمک کنند. /

کد خبر 1036330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha