فعالان کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) شهر آبی بیگلو تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) شهر آبی بیگلو گفت: آئین تجلیل از فعالان این کانون با حضور اعضای کانون به صورت محدود در مسجد جامع برگزار شد.

«فرهاد داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین تجلیل از فعالان کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) با حضور اعضای کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود در مسجد جامع برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) شهر آبی بیگلو تصریح کرد: با اهدا هدایا و لوح تقدیر از فعالان این کانون که در یک سال گذشته به ویژه در اجرای طرح ملی «ایران قوی» مشارکت داشتند، تجلیل شد.

 

وی اذعان داشت: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بدون حضور عموم مردم برگزار شد.

 

 

داداش زاده اضافه کرد: بیش از 460 نفر به عنوان اعضای این کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است که از مشارکت آنها در برنامه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، قرآنی و هنری تقدیر و تشکر می کنم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) افزود: فعالان این کانون بیش از 107 عنوان برنامه برای مشارکت در طرح «ایران قوی» را اجرا کرده اند که در سامانه بچه های مسجد برای نمایش عموم ثبت شده است.

 

داداش زاده یادآور شد: فعالان کانون های مساجد عزم جدی برای احیای کارکردهای مساجد دارند و تاکنون نیز برنامه ریزی های مختلف فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، دینی، آموزشی و هنری کانون ها بر این اساس بوده است.

 

کد خبر 1036363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha